CONVERSE UVÁDÍ

CONVERSE UVÁDÍ: TŘI UMĚLCI, JEDEN SONG

HERO –  společná píseň Micka Jonese, Paula Simonona, Franka Oceana a Dipla

Converse dlouhodobě podporuje hudební scénu projektem „Three Artists. One Song“. Momentálně je venku další píseň na níž se podíleli legendární hudebníci jako Mick Jones (The Clash, Big Audio Dynamite), Paul Simonon (The Clash, The Good, The Bad & The Queen), oceňovaný umělec Frank Ocean a mezinárodně uznávaný producent Diplo. Skladba s názvem Hero je zdarma ke stažení pro fanoušky z celého světa na Conversemusic.Tumblr.com.

„Spolupráce s Mickem a Paulem byla jako splněný sen, a když se přidal i Frank, nemělo to zkrátka chybu,“ řekl Diplo. „Ten zážitek byl prostě skvělý.“

Stejně jako předchozí nahrávky od Three Artists. One Song je i Hero jedinečný singl, v němž se spojují bohaté zkušenosti všech umělců v jednu výjimečnou skladbu. Píseň byla zčásti nahrávána ve Studiu 13 v Londýně i na vzdálené Havaji a v Los Angeles. Hudební vynalézavost Paula Siomonona, Micka Jonese, Dipla a Franka Oceana se tak podepsala na jedinečném počinu, který nabíjí v každém tónu.

„Converse staví na kreativitě a jejím neustálém rozvíjení. Díky této spolupráci se nám podařilo překročit její hranice, a tak nastavit laťku ještě o něco výš,“ uvedl Geoff Cottrill z Converse VP/GM Brand & Segments. „Každý z těchto umělců je mistrem ve svém oboru a my jsme nadšeni, že můžeme tak inovativní píseň sdílet s fanoušky z celého světa a vychutnávat si ji spolu s nimi.“

Hero je už devátým songem v prestižní řadě singlů od Three Artists. One Song. Mezi předchozí nahrávky patří například skladba DoYaThing z roku 2012 od poloviny dua Outkast, Andreho 3000, duchovního otce LCD Soundsystemu Jamese Murphyho a světově nejúspěšnější animované skupiny Gorillaz. Dále píseň Warrior od Marka Fostera z Foster the People nebo popové zpěvačky Kimbry a DJ A-Traka.

S pozdravem Váš tým Music-Portal.cz

play radio